Иницијативи за управување со промени во специјализирани магацини

Опис на клиент

Нашиот клиент управува со специјализирани магацини кои ракуваат со широк спектар на производи и суровини, вклучувајќи фармацевтски производи, козметика, чаеви и хемикалии. Посветен на оперативна извонредност и развој на таленти, компанијата побара сеопфатна иницијатива за управување со промени со цел да се проценат вештините, однесувањето и процесите на вработените, додека се идентификуваат можности за оптимизација и стратешко усогласување.

s

Предизвик

Во фазите на воспоставување на целите на проектот, кои вклучуваа интервјуа со вработени, психометриски тестирања и анализа на процеси, беа откриени критични предизвици низ специјализираните магацини. Овие предизвици вклучуваа недостаток на стандардизирани системи и процеси, отсуство на формално планирање и организација на работата, неформални хиерархии без јасни улоги и одговорности, и нефункционална матрична организација.

Исто така беа идентификувани недостатоци во менаџерските вештини кај супервизорите, ограничено ангажирање од страна на повисокиот менаџмент, намалена свест за системите за квалитет и здравје и безбедност, како и нејасни канали за комуникација. Нарушени меѓучовечки односи, ниска мотивација и ангажираност, и потреба за подобрување на корпоративното знаење, специјализирани вештини и емоционална интелигенција дополнително ги комплицираа операциите.

Дополнително, генерациските разлики и недостатоците во плановите за наследување претставуваа значајни пречки за управување со таленти и оперативна ефикасност.

Решение

Во текот на повеќе од две години, спроведовме сеопфатен, повеќефазен проект за управување со промени прилагоден на карактеристични потреби на секој магацин, адресирајќи ги нивните специфични работни оптоварувања, системи за квалитет и регулаторни барања. Започнавме со оптимизација на организацискиот дизајн преку воведување на нивоа на талент и ревизија на описите на работните места за усогласување со оперативните и стратешките цели.

За да обезбедиме конкурентна компензација, го ревидиравме и стандардизиравме системот за плати, создавајќи нивоа на плати кои се конкурентни во логистичката индустрија. Изградивме и имплементиравме робустен систем за управување со таленти со јасни правила и механизми за унапредување, поттикнувајќи развој на кариера и мотивација. Ги редизајниравме сите магацински процеси и развивме сеопфатен сет на Стандардни Оперативни Постапки (SOPs) за стандардизирање на операциите и обезбедување усогласеност со стандардите за квалитет и регулативи.

Сите вработени во магацините добија сеопфатна обука и успешно ги завршија тестовите за знаење на SOP преку Vivendum LSM платформата, обезбедувајќи стручност и строго придржување кон новоуспоставените процедури. Креиравме прирачник за вработени кој ги консолидира основните корпоративни знаења потребни за магацинските работници, подобрувајќи го нивното разбирање за организациските процеси и очекувања.

Тесно соработувавме со координаторите на магацините како ментор и coach за да обезбедиме соодветно знаење и вештини за управување со операциите според новите стандарди и процедури. Дополнително, со назначувањето на нов менаџер на магацин, обезбедивме посветено менторство и коучинг за лесна и ефективна интеграција, обезбедувајќи подршка во градење на самодоверба и знаење потребно за ефикасно управување со комплексните магацински операции.

Исто така, дефиниравме Клучни Индикатори за успех (KPIs) и имплементиравме неделен и месечен систем за известување за мерење на индивидуални и магацински перформанси, овозможувајќи донесување одлуки базирани на податоци и континуирано подобрување.

Резултати

Оваа иницијатива донесе значајни подобрувања во сите области идентификувани во почетната фаза на проектот. Оптимизираниот организациски дизајн, стандардизираниот систем за плати и робустниот систем за управување со таленти ја подобрија јасноста на улогите, напредувањето во кариерата и ангажираноста на вработените.

Редизајнираните магацински процеси и сеопфатните SOPs, поддржани со обемна обука и менторство, обезбедија усогласеност со регулативите, подобрен контролен квалитет и рационализирани операции. Прирачникот за вработени и целниот коучинг за координаторите и новиот менаџер на магацин ги зајакнаа корпоративното знаење и лидерските способности, поттикнувајќи помотивирана и усогласена работна сила.

Имплементираните KPIs и системот за неделно/месечно известување поттикнаа одговорност и одржлива оперативна ефикасност низ специјализираните магацински операции. Дополнително, иновативните иницијативи се зголемија, со клиентот кој активно продолжува со оптимизација и автоматизација на процесите. Тие го одржуваат и унапредуваат системот воспоставен за време на проектот, демонстрирајќи не само посветеност кон системот, туку и зголемено знаење и капацитет за одржлива оперативна извонредност и адаптабилност во нивните специјализирани магацински операции.

Подготвени сте да ги револуционизирате вашите магацински операции и управување со таленти?

Контактирајте нè денес за да дознаете како нашите прилагодени решенија за евалуација и управување со промени можат да ги оптимизираат процесите и да го оспособат вашиот тим за долгорочен успех.