Оптимизација на организацискиот дизајн и компензација за фармацевтски дистрибутер
Опис на клиент
Нашиот клиент, фармацевтска компанија за големопродажба и дистрибуција, користеше ефикасна рамна организациска структура за поттикнување на соработка и агилност. Иако оваа структура овозможуваше поедноставено донесување одлуки, компанијата имаше за цел да го унапреди управувањето со таленти, да ги прецизира описите на работните места и да воспостави конкурентен систем за плати со цел да го поттикне растот и да ја зајакне работната сила.
Предизвик
И покрај предностите на рамната структура, отсуството на дефинирани нивоа на талент го попречуваше напредувањето во кариерата и ја намалуваше јасноста на улогите. Постоечките описи на работните места, базирани на општи работни активности наместо на специфични процеси, не ги опфаќаа менаџерските одговорности на новоименуваните лидери, туку се фокусираа на технички задачи.
Дополнително, недостатокот на структуриран систем за плати доведе до неконзистентна и неконкурентна компензација, што претставуваше предизвик за привлекување и задржување на врвен талент во брзорастечкиот фармацевтски сектор.
Решение
Тесно соработувавме со лидерскиот тим на клиентот за да стекнеме сеопфатно разбирање на нивната оперативна динамика. Преку детална анализа на работните процеси, ги мапиравме работните текови на секоја функција, усогласувајќи ја секоја улога со оперативните цели на компанијата.
Оваа соработка ни овозможи да креираме прилагодени описи на работни места за секоја позиција, комбинирајќи техничка експертиза со менаџерски одговорности за да го отсликаме целосниот обем на секоја улога. За да ги оспособиме менаџерите во нивните проширени улоги, обезбедивме целна обука за менаџерски вештини, обезбедувајќи практично знаење и методологии за успешно лидерство. За рамката на компензација, дизајниравме систем за плати користејќи прилагоден модел за тежинско вреднување изработено од Vivendum Ratio Solutions, адаптиран на специфичните потреби на клиентот во фармацевтскиот дистрибутерски сектор.
Секоја улога беше евалуирана според пет критични критериуми: комплексност, обем на управување, организациско влијание, комуникациски барања и ниво на критична одговорност. Со споредување со робусните пазарни податоци за плати од Vivendum, обезбедивме систем на плати кој е правичен, конкурентен а и усогласен со индустриските стандарди.
Резултати
Оваа иницијатива донесе значајни резултати. Прецизираните описи на работни места ги разјаснија очекувањата, овозможувајќи им на менаџерите да раководат со самодоверба и да ги усогласат улогите со стратешките цели. Обуката за менаџерски вештини ги зајакна лидерските способности, овозможувајќи им на менаџерите ефикасно да применуваат нови методологии во секојдневните операции.
Со воведување на нивоа на талент во рамната структура, се отворија патишта за напредување во кариерата, што го подобри ангажманот и задржувањето на вработените. Прилагодениот систем за плати, поддржан од податоците на Vivendum и прецизното вреднување на улогите, обезбеди правични и конкурентни плати. Оспособени преку проектот и обуката од Vivendum, менаџерите презедоа проактивни чекори за оптимизација на работните процеси, рационализирајќи ги операциите.
Тие го искористија ERP системот за анализа базирана на податоци и информирано донесување одлуки, имплементираа автоматизации на процеси за зголемување на ефикасноста и се ангажираа во нови тендери со подобрена организациска јасност. Овие иницијативи ја зајакнаа способноста на компанијата да привлекува и задржува талент, додека ги задржаа предностите на рамната структура, позиционирајќи ја за одржлив успех во фармацевтската дистрибутерска индустрија.
Подготвени сте да го трансформирате вашиот организациски дизајн и стратегија за компензација?
Контактирајте нè денес за да дознаете како нашите прилагодени решенија можат да го поттикнат управувањето со таленти и оперативната извонредност во вашата компанија.