Наташа Алексовска на тема: „ Интегрирани софтверски решенија за управување со човечки ресурси“
Во претходниот текст говорев за предизвикот на големи бази на податоци за функцијата човечки ресурси, во која ја допрев темата за софтверски решенија и нивна персонализација како многу битна алатка за функцијата. Софтверските решенија освен што играат многу важна...
Наташа Алексовска на темата “BIG DATA” предизвикот на функцијата човечки ресурси
“BIG DATA” или големи бази на податоци можат да се најдат секаде. Долги години базите на податоци иако креирани и одржувани ја немаа важноста во деловното работење како сега кога се користат од многу фукционални оддели на организациите како на пример: маркетинг,...
Наташа Алексовска на тема: „ Со компетенции до посакувана Организациона Култура“
Минатата статија зборувавме за важноста на компетенциите за организација. Меѓутоа уште поважен елемент е истите да бидат усогласени со организационата култура. Во оваа статија ќе зборуваме зошто е критично компетенциите да бидат усогласени со вредностите и културата...
Наташа Алексовска на тема „Зошто компетенциите се особено важни за секоја Организација?“
Зошто се битни компетенциите за Организациите? Истражувањата покажуваат дека некои вработени можат да бидат и до 20 пати повеќе продуктивни од останатите. Јасно е дека секој Раководител би сакал да има што повеќе вакви поединци во организацијата и бара начин како...
Dave Ulrich on the Future of Human Resources
What are the most common HR issues you’ve been seeing in the past few years? Business leaders increasingly realize that to adapt to changing business conditions and customer/investor/community expectations, they have to do more that articulate a future direction or...
Are you aware of how your solution has unintended consequences?
Listen, Understand, Act In trying to manage, it is important to start by understanding the issue or the problem before trying to solve it. As Peter Drucker wrote, an effective executive asks, “What needs to be done?�? Often times, a manager may believe they have the...
Signs That You Lack Emotional Intelligence
In my ten years as an executive coach, I have never had someone raise his hand and declare that he needs to work on his emotional intelligence. Yet I can’t count the number of times I’ve heard from people that the one thing their colleague needs to work on is...
Managing Change, One Day at a Time
At a client’s off-site meeting a few years ago, I gave a talk on how companies can bring about dramatic cultural change—the focus of my firm’s consulting work. At the end, a man quietly approached and asked, “Are you a friend of Bill’s?” Seeing my confused expression,...